tirsdag 21. februar 2012

Vimsen er klar!

Her er mitt prosjekt. Nøstebarndress.

11 kommentarer:

  1. Åh, nydelig!

    Får ikke helt til å blogge mine prosjekter, gjøres dette via egen blogg eller diirekte i denne?

    SvarSlett
  2. Direkte her... Men du må være pålogget.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm, er logget på og medlem av bloggen...
      Hvor lager men nytt innlegg?

      Slett
  3. Står helt øverst på sida..til høyre...ved siden av logg inn/ut

    SvarSlett
  4. Der står det bare 'oversikt' og 'logg ut' :-(
    Kanskje jeg må legges til slik at jeg kan skrive innlegg?
    Hmmm, håper det ordner seg så jeg kan være med.

    SvarSlett
  5. Jasså, så du skal ha enda fler? *s*

    SvarSlett
  6. Nydelig farger du har valgt Vimsen :))

    SvarSlett
  7. Æ trur d blir tøfla... Ting tar tid her...

    SvarSlett